Alkalmazás támogatás és karbantartás

 

A sürgős hiba elhárítástól a korszerű belső támogató csapatig; folyamatos supportot és karbantartást biztosítunk a szoftvere teljes életciklusa alatt, még akkor is, ha nem is mi építettük azt.

A technológiai újítások és fejlesztések, a vállalkozást érintő változásokkal együtt azt eredményezhetik, hogy alkalmazása már nem működik olyan jól, mint egykor. Éppen ezért fontos, hogy szoftvere folyamatos támogatásban és karbantartásban részesüljön, hogy a felhasználói a lehető legtöbbet hozhassák ki annak összes funkciójából.

 
 

Meglévő ügyfeleinknek

Minden support kérelmet rögzítünk belső rendszerünkbe és nyomonkövetjük azokat, így problémáját gyorsan megoldhatjuk, vagy a kérdését hamar megválaszolhatjuk belső szakértőinknek köszönhetően.

Ügyfelünk és segítségre van szüksége?

Kérjük küldjön e-mailt a support@futureofmedia.hu email címre és adja meg a következőket:

  • a probléma teljes leírását (böngészőben futtatott rendszer esetén a böngésző típusát, és annak verziószámát)
  • a hiba bekövetkezését megelőzően tett lépések részletes leírását
  • egy képernyőfotót miután bekövetkezett a hiba – hogy megnézhessük, hogy Ön mit lát, ami sokszor segít gyorsabban megoldani a problémát.

Képernyőfotó készítéséhez:

  • Windows-t használva kattintson a [Print Screen] gombra (legtöbbször a billentyűzet jobb-felső sarkában találja). Látszólag semmi sem történik, azonban a számítógép eltárolta a képet a memóriájába.
    Mac-et használva a CMD+Shift+3 billentyűkombinációt alkalmazza. A kép alapértelmezetten az asztalra fog kerülni, melyet már csak el kell küldenie nekünk.
  • nyisson egy üres e-mailt és illessze be/töltse fel a képet
  • küldje el nekünk az üzenetét, leírva az e-mailben hogy mi történt a hiba bekövetkezése előtt.