Alkalmazás támogatás és karbantartás
A sürgős hiba elhárítástól a korszerű belső támogató csapatig; folyamatos supportot és karbantartást biztosítunk a szoftvere teljes életciklusa alatt, még akkor is, ha nem is mi építettük azt.
A technológiai újítások és fejlesztések, a vállalkozást érintő változásokkal együtt azt eredményezhetik, hogy alkalmazása már nem működik olyan jól, mint egykor. Éppen ezért fontos, hogy szoftvere folyamatos támogatásban és karbantartásban részesüljön, hogy a felhasználói a lehető legtöbbet hozhassák ki annak összes funkciójából.
Az alkalmazás támogatásunkról
A közös munka az projekt átadással nem ér véget. Hosszú távú támogatást biztosítunk alkalmazásaink mellé. Még ha alkalmazását vagy rendszerét nem is mi készítettük, átvesszük, és teljes, következetes, személyre szabott támogatást nyújtunk.
Meglévő ügyfeleink - a megrendelt szoftver szerződésében foglaltak szerint - az élesítés pillanatától teljes körű támogatást élveznek, úgy mint:
- prioritást élvező hibaelhárítás
- segítségnyújtás bármilyen funkcióhoz, amelyen Ön vagy ügyfelei nem igazodnak ki
- telefonos és e-mail támogatás
- háttérrendszer karbantartás
- adatbázis karbantartás és elemzés
- távoli segítségnyújtás – irányítjuk az Ön vagy a végfelhasználó számítógépét a probléma közvetlen megoldása érdekében
- visszaállítás biztonsági mentésből, ha szükséges
- adatok visszagörgetése vagy szükség esetén adatok egyesítése korábbi verziókból
- adatok importálása és exportálása
Világos, átalánydíjas support szerződés alapján dolgozunk, ami azt jelenti, hogy elkötelezettek vagyunk az igényeire való gyors reagálásra.
Meglévő ügyfeleinknek
Minden support kérelmet rögzítünk belső rendszerünkbe és nyomonkövetjük azokat, így problémáját gyorsan megoldhatjuk, vagy a kérdését hamar megválaszolhatjuk belső szakértőinknek köszönhetően.
Ügyfelünk és segítségre van szüksége?
Kérjük küldjön e-mailt a support@futureofmedia.hu email címre és adja meg a következőket:
- a probléma teljes leírását (böngészőben futtatott rendszer esetén a böngésző típusát, és annak verziószámát)
- a hiba bekövetkezését megelőzően tett lépések részletes leírását
- egy képernyőfotót miután bekövetkezett a hiba – hogy megnézhessük, hogy Ön mit lát, ami sokszor segít gyorsabban megoldani a problémát.
Képernyőfotó készítéséhez:
- Windows-t használva kattintson a [Print Screen] gombra (legtöbbször a billentyűzet jobb-felső sarkában találja). Látszólag semmi sem történik, azonban a számítógép eltárolta a képet a memóriájába.
Mac-et használva a CMD+Shift+3 billentyűkombinációt alkalmazza. A kép alapértelmezetten az asztalra fog kerülni, melyet már csak el kell küldenie nekünk. - nyisson egy üres e-mailt és illessze be/töltse fel a képet
- küldje el nekünk az üzenetét, leírva az e-mailben hogy mi történt a hiba bekövetkezése előtt.