CRM fejlesztés

 

Egy jól felépített CRM (Customer Relationship Management) rendszer segíthet teljesen átalakítani az ügyfelekkel való kapcsolattartást. Javíthatja a hatékonyságot, csökkentheti a költségeket és rávilágíthat újabb üzleti lehetőségekre, elősegítve ezzel az ügyfélkör bővítését.

 
 

Testreszabott CRM fejlesztés

A rögtönzött, illetve sablon megoldások helyett az adott üzleti igényekre és folyamatokra koncentrálunk, hogy végül egy olyan egyedi CRM rendszerrel állhassunk elő, mely a különböző területek együttműködésre ösztönzi.
Nincsenek “extra mezők”, a felület észszerű és intuitív, ami megkönnyíti a dolgozók számára az új adatok hozzáadását, ez pedig kiemelten fontos, hiszen a CRM rendszerek sikertelenségének egyik fő oka a dolgozók általi nem következetes használat.

Olyan rendszert hozunk létre, mely:

  • lehetővé teszi új felhasználók és eszközök hozzáadását külön licenszek megvásárlása nélkül.
  • integrálható az összes kulcsfontosságú rendszerrel és alkalmazással. Például e-mail platformokkal, mint az Outlook vagy a Gmail, ERP és könyvelő rendszerekkel, vagy épp marketing automatizációs felületekkel.
  • közvetlenül integrálható közösségi média platformokkal, mint a LinkedIn és a Twitter.
  • olyan funkciókat tartalmaz, melyek ki- és bekapcsolhatók, így könnyedén testre szabható a különböző üzleti folyamatokhoz és egyéb üzleti eljárásokat érintő változásokhoz.
  • lehetővé teszi különféle dashboard-ok létrehozását az egyes osztályok számára.
  • egyedi hozzáférést tesz lehetővé a jogosultsági szintek alapján.
  • 24/7 biztonságos hozzáférést biztosít bármilyen számítógépről, táblagépről vagy okostelefonról.
  • automatikusan igazodik a kijelző méretéhez (reszponzív).
  • lehetővé teszi például a gombnyomásra történő egyszerű jelentés készítést, az adatok szegmentálását, vagy éppen a levelezőlisták készítését, melyekre személyre szabott e-mail kampányok indíthatók.
 
 

Könnyen építhetünk egy feedet a CRM-ből és integrálhatjuk webes-, mobilalkalmazásokba, így az munkatársak bárhonnan egyszerűen elérhetik a számukra szükséges legfrissebb adatokat.

 
 

Technológia és tervezés

Hivatalos Microsoft Partnerként elsődlegesen Microsoft termékeket és eszközöket használunk rendszereink fejlesztéséhez.
Termékeinket ASP.NET vagy C# kóddal szolgáljuk ki. A back-end-hez a legfrissebb technikai platformokat kombináljuk, ideértve a Microsoft SQL Servert vagy a Web Services-t. Sokéves tapasztalattal rendelkezünk az alkalmazások és weboldalak interaktivitását biztosító JavaScript és AJAX megoldásokban is, továbbá dolgozunk MySQL és igény esetén Oracle rendszereken.

Bár nagy hangsúlyt fektetünk az előzetes igényfelmérésre, tudjuk, hogy szinte lehetetlen minden funkcionalitást érintő kérdésre előre választ adni. Épp ezért a projektek során szoros kapcsolatot tartunk partnereinkkel, és bevonjuk őket a tesztelés folyamataiba, hogy a végeredmény valóban hasznos és a felhasználói igényekhez illeszkedő legyen.

Egy új CRM kezdőpontja mindig a meglévő üzleti folyamatokban rejlik, ezért egy CRM projekt kiváló lehetőség arra is, hogy átgondoljuk, mely folyamatok működnek és melyek nem. Ennek a lépésnek köszönhetően az új CRM már úgy épülhet fel, hogy pontosan tükrözi és támogatja azon folyamatokat, melyek valóban előreviszik a céget.
A másik fontos szempont, ami minden CRM fejlesztési projekt elején előkerül, az a jövő. Annak biztosítása érdekében, hogy a CRM a céggel együtt nőhessen, különféle lehetőségeket biztosítunk a változó technikai, biztonsági és pénzügyi követelményekhez. Egyedi lokálisan üzemeltetett CRM rendszereink hostolását például könnyen válthatjuk felhő alapú megoldásra. Továbbá, mivel nem használunk semmilyen jogvédett technológiát vagy plug-int a CRM létrehozásához, bármely Microsoft fejlesztő végezhet módosításokat a kódban, tőlünk függetlenül.